4 Şubat 2009 Çarşamba

HOLLANDA KRALİYET AİLESİ

Kraliçe Beatrix: Tahtı 30 Nisan 1980 yılında annesinden alan Beatrix Claus Amsberg ile 10 Mart 1966 evlendi.Çiftin Willem Alexander,Constantijn ve Friso isminde üç oğlu var.Prens Claux 2002 yılında vefat etti

VELİHAT PRENS WİLLEM ALEXANDER:2 Şubat 2002 tarihinde Maxima Zorreguita ile evlendiÇiftin Catharina Amalia ,Alexiave Ariana isminde üç tatlı kızı var

PRENS FRİSO: 24 Nisan 2004 tarihinde Mabel Wisse Smith ile evlendi Çiftin Emma ve Joanna isminde iki kızı var

PRENS CONSTANTİJN:19 mayıs 2001 tarihinde Laurentien Brinknors ile evlendi çiftin Elouise ,Claus ve Leonore isminde üç çocukları var

2 yorum:

Sarnai dedi ki...

her sey icin eline saglik kardes. devamini bekliyorum. Bu arada bedn taa Mogolistandan yaziyorum haa :)

ra55 dedi ki...

Efendim, saygılarımla; Avrupadaki kraliyet ailelerinin muhteşem törenleri ile ilgili bir vetere izledim. Çok beğendim. Emeğinize sağlık.